Tuesday, April 3, 2012

Jangan buang masa hidup dalam kehidupan orang lain!



Kehidupan anda adalah sangat terhad, jadi tidak, membazir hidup sebagai seseorang yang lain. Stay hungry and stay foolish. Dream, discover dan masanya dah tiba untuk mengejar keghairahan anda.

Bila anda bangun pagi Isnin, dan anda berasa malas untuk pergi ke tempat kerja. Kemudian kita masing-masing sudah tahu, bahawa hakikatnya kita tidak suka kepada apa yang anda lakukan. Jika anda terus melakukannya sehingga umur 55 tahun, anda sebenarnya hidup sebagai seseorang yang lain.

Jika anda bangun pagi Isnin dan anda merasa stress tentang kesesakan lalulintas, saya tahu anda membenci jem. Sebenarnya anda hidup sebagai seseorang yang lain. Oleh itu, anda perlu mencari cara-cara untuk mengelakkannya.

Jika anda bangun pagi, anda tergesa-gesa untuk pergi ke masjid dan cepat kembali rumah untuk menghantar anak-anak ke sekolah dan terus cabut ke pejabat anda. Tetapi anda tidak sukakannya. Sebenarnya anda tahu anda hidup sebagai seseorang yang lain. Anda terfikir dan rasa mesti ada sesuatu yang lain yang boleh anda lakukan untuk memperbaiki kehidupan ini.

Adakah anda terfikir anda boleh merubahnya? Ya, anda pasti boleh.

Adakah anda berfikir anda boleh berbuat apa-apa supaya anda dapat memperbaiki kehidupan anda dan kehidupan keluarga anda? Ya, anda pasti boleh.

Adakah anda berfikir anda boleh membina laluan anda sendiri untuk mendapatkan limpah kurnia dari Allah? Ya, anda pasti boleh.

Dan sepekara lagi,

Untuk melihat bagaimana kita boleh membantu mengubah apa yang anda tidak suka dan lakukan apa yang anda suka SEKARANG! Klik Sini

No comments:

Post a Comment